آ
-
آذر، عادل
تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]
-
آذربایجانی، مرضیه
ارائه مدل اجرایی راهبرد باز در شرکتهای دانش بنیان [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 137-163]
-
آسایش، ابوالقاسم
استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 87-113]
ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 113-141]
-
احمدی، فرهاد
ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکتهای بزرگ با کسبوکارهای کوچک [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 13-37]
-
ایرانی، حمیدرضا
ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری و پیامدهای همرقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]
-
اسفیدانی، محمدرحیم
شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 142-176]
-
اسکندری، نادر
ارزشآفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 120-143]
-
اصغری نجیب، مریم
ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 144-168]
-
اکبری، محسن
شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچین: توسعهی مدل با نظریه دادهبنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]
-
امینی، علیرضا
ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 113-141]
-
امینی، علیرضا
ارائه الگوی رفتار پیش از خرید مصرفکننده [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 168-192]
-
انوشه ئی، رضا
طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]
ب
-
باقری قره بلاغ، هوشمند
تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]
-
بخشی زاده برج، کبری
روایتپژوهی تجربه پژوهشگران بازاریابی شناختی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 43-60]
ت
-
ترابی، محسن
تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]
-
ترکستانی، محمدصالح
روایتپژوهی تجربه پژوهشگران بازاریابی شناختی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 43-60]
ج
-
جامی پور، مونا
واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامههای کاربردی سفارش غذا [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 111-136]
-
جاهدی، پدرام
روایتپژوهی تجربه پژوهشگران بازاریابی شناختی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 43-60]
ح
-
حاجیها، علی
طراحی الگوی برندسازی محصولات سبز در صنعت مواد غذایی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 164-188]
-
حیدرزاده، کامبیز
تاکسونومی پاسخهای رفتاری مصرفکنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]
-
حسینی، مینا
بررسی تاثیر برند رهبری بر شهرت سازمانی؛ تبیین نقش میانجی مشروعیت سازمانی [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 142-167]
-
حسن بیگی، نرگس
ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری و پیامدهای همرقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]
-
حسین پور، مهدی
راهبردهای توسعه کارآفرینی در بستر ارتباط دانشگاه و صنعت موردمطالعه: دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 13-36]
-
حسین زاده شهری، , معصومه
شناسایی زمینههای کاربرد کلان داده در بازاریابی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 64-87]
خ
-
خادمی گراشی، مهدی
نوستالژی و نیات رفتاری مصرفکننده؛ تحلیل نقش پیوستگی اجتماعی (SC) و ارزش تجربی (EV) [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 177-198]
-
خانلری، امیر
شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 142-176]
-
خدیور، , آمنه
شناسایی زمینههای کاربرد کلان داده در بازاریابی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 64-87]
-
خیری،، بهرام
طراحی الگوی برندسازی محصولات سبز در صنعت مواد غذایی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 164-188]
-
خسروی، ابوالفضل
تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]
-
خوشرو، مینا
ارائه مدل پاسخهای استراتژیک، اقتضایی و سریع به بحران با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 114-141]
د
-
دل افروز، نرگس
شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچین: توسعهی مدل با نظریه دادهبنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
تاکسونومی پاسخهای رفتاری مصرفکنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]
-
دهقانی سلطانی، مهدی
تأثیر تجربه فعالیت های بازاریابی بازی سازی بر عشق به برند با تأکید بر نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و فایده گرا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 65-88]
ر
-
رحیمی کلور، حسین
ارائه مدل اجرایی راهبرد باز در شرکتهای دانش بنیان [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 137-163]
-
رستگار، عباسعلی
ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 144-168]
-
رستگاری، رضا
ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 113-141]
-
رستمی، اکبر
نوستالژی و نیات رفتاری مصرفکننده؛ تحلیل نقش پیوستگی اجتماعی (SC) و ارزش تجربی (EV) [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 177-198]
-
رضایی، بیژن
راهبردهای توسعه کارآفرینی در بستر ارتباط دانشگاه و صنعت موردمطالعه: دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 13-36]
ز
-
زارعی، عظیم
تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]
-
زالی، محمد رضا
طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 13-42]
س
-
سعیدی، محمد
ارائه الگوی رفتار پیش از خرید مصرفکننده [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 168-192]
-
سیف اللهی، ناصر
ارزشآفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 120-143]
-
سلطانی، مرتضی
ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری و پیامدهای همرقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]
-
سلطانی فر، احسان
تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]
ش
-
شریعت نژاد، علی
بررسی تاثیر برند رهبری بر شهرت سازمانی؛ تبیین نقش میانجی مشروعیت سازمانی [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 142-167]
ص
-
صادقی، حسین
ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکتهای بزرگ با کسبوکارهای کوچک [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 13-37]
ط
-
طالاری، محمد
ارائه مدل پاسخهای استراتژیک، اقتضایی و سریع به بحران با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 114-141]
ع
-
عالی پور هریسی، مهرداد
طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 13-42]
-
عباسی، رسول
واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامههای کاربردی سفارش غذا [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 111-136]
-
عباسی، عباس
ارائه الگوی رفتار پیش از خرید مصرفکننده [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 168-192]
-
عباسی نامی، حامد
استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 87-113]
-
عبدالوند، محمدعلی
تاکسونومی پاسخهای رفتاری مصرفکنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]
-
عبدالوند،، محمد علی
طراحی الگوی برندسازی محصولات سبز در صنعت مواد غذایی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 164-188]
-
عبدیان، صبا
شناسایی زمینههای کاربرد کلان داده در بازاریابی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 64-87]
-
عزیزی، خدیجه
راهبردهای توسعه کارآفرینی در بستر ارتباط دانشگاه و صنعت موردمطالعه: دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 13-36]
-
علی پور، سیما
ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 144-168]
غ
-
غریب نواز، نادر
طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]
ف
-
فتحی، محمد رضا
تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]
-
فریدچهر، الهام
طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]
-
فیض، داود
تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]
-
فلاح، محمدرضا
ارائه چارچوبی برای ورود موفق دختران دانشجو به حوزه کسب وکارهای نوپا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 39-64]
ق
-
قادری، محبوبه
بررسی اثر تجانس خودپنداره، همسالان، خانواده، و جنسیت بر تمایل به مصرف و مصرف واقعی لبنیات [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 169-195]
-
قاسملو، مریم
واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامههای کاربردی سفارش غذا [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 111-136]
-
قزوینی زاده، نفیسه
تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]
-
قلی پور سلیمانی، علی
شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچین: توسعهی مدل با نظریه دادهبنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]
ک
-
کاظمی نیا، آزاده
بررسی اثر تجانس خودپنداره، همسالان، خانواده، و جنسیت بر تمایل به مصرف و مصرف واقعی لبنیات [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 169-195]
-
کردنائیج، دکتر اسدالله
ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری و پیامدهای همرقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]
-
کریمی علویجه، محمدرضا
طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]
گ
-
گراوند، عادله
تاکسونومی پاسخهای رفتاری مصرفکنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]
م
-
میثمی آزاد، صفورا
طراحی الگوی برندسازی محصولات سبز در صنعت مواد غذایی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 164-188]
-
محمدی، اسفندیار
تأثیر تجربه فعالیت های بازاریابی بازی سازی بر عشق به برند با تأکید بر نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و فایده گرا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 65-88]
-
محمدشفیعی، مجید
شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 61-86]
-
مختاری، حامد
شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 142-176]
-
مداح، مرتضی
شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 61-86]
-
مرادیپور، سعید
بررسی اثر تجانس خودپنداره، همسالان، خانواده، و جنسیت بر تمایل به مصرف و مصرف واقعی لبنیات [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 169-195]
-
مسعودی، نازنین
فراترکیب محرکهای انتقام الکترونیک مشتری و تعیین اهمیت آنها با تکنیک BWM [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 66-90]
-
میگون پوری، محمدرضا
ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکتهای بزرگ با کسبوکارهای کوچک [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 13-37]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]
-
موسوی، سیدنجم الدین
بررسی تاثیر برند رهبری بر شهرت سازمانی؛ تبیین نقش میانجی مشروعیت سازمانی [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 142-167]
ن
-
نجاتی رشتآبادی، حجت
شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچین: توسعهی مدل با نظریه دادهبنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]
ی
-
یداللهی فارسی، جهانگیر
طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 13-42]
-
یزدانی، حمیدرضا
فراترکیب محرکهای انتقام الکترونیک مشتری و تعیین اهمیت آنها با تکنیک BWM [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 66-90]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد